Webbinarium: Skapa delaktiga digitala möten

”Det var det jag hade att säga. Vad tänker ni andra?”

Tystnad.

Vi må ha lärt oss att hantera de tekniska bitarna av digitala möten rätt bra, men det finns andra utmaningar. En utmaning som många känner igen sig i är hur mycket svårare det är att skapa delaktighet i möten som sker på distans. Även den som hittat bra vägar för att få igång en diskussion under fysiska möten kan ha märkt att det inte är så enkelt som att kopiera samma recept till digitala möten.

Under det senaste året har vi utbildat chefer, medarbetare, andra utbildare och mötesledare i att skapa digitala möten med en hög grad av delaktighet. I det här livesända webbinariet delar vi med oss av ett gäng av de tips vi gett deltagarna, för att du som tittar ska få med dig så mycket som möjligt på 30 minuter. Ställ gärna frågor under webbinariet om det du vill ha hjälp med!

Under webbinariet tipsar vi om:

  • Hur du ställer frågor för att få svar under digitala möten
  • Olika former för stora och små gruppdiskussioner
  • Upplägg och struktur som underlättar delaktighet hos deltagarna
  • Hur du agerar som deltagare för att bidra till ett mer delaktigt möte

Datum: Onsdag 19 maj.
Tid: 09.30-10.00
Plats: På distans via Microsoft Teams Live Events.
Kostnad: Gratis är gott, så klart!
Anmälan: Anmäl dig via formuläret på den här sidan.
Frågor: Hör av dig till hej@telecoaching.se så hjälper vi till.

Välkommen!

Anmäl dig här